- A kutatás módszereiről (Györgyi Zoltán)
- Györgyi Zoltán - Imre Anna: Konfliktusok siákok és tanárok között
- Sági Matild - Szemerszki Marianna: Hogyan hatnak a tanárok a diákok konfliktusmegoldási beállítódásaira?
- Ercsei Kálmán - Nikitscher Péter: Tanulók közötti konfliktusok típusai
- Kállai Gabriella: Iskolai fegyelmezetlenségek - hétköznapi ütközések és megoldások
- Mártonfi György: Igazgatók az alternatív vitarendezésről, a konfliktuskezelésról
- Török Balázs: Hírbe hozott iskolák
- Kurucz Orsolya: Iskolai agresszió és közösségi média
- Ferenczi Andrea: A konfliktusmegoldás társadalmi eszközei
- Ferenczi Andrea: A meditáció narratívái
- Kovács István Vilmos: Alternatív vitarendezés a nemzetközi gyakorlatban
- Kalmár Margit - Nagy Éva: Resztoratív technikák egy iskola életében
- Kecskeméti Mária - Csomortáni Zoltán - Petróczi Erzsébet - Polyák Ferenc - Tóth Gyula Ernő: Resztoratív eljárások az osztályban
- Gyulainé Várszegi Judit: A konfliktuskezelés, konfliktusrendezés tanítása általános iskolában
- Csernyiné Tóth Éva: Multiplikációs projektek felhasználásának lehetőségei az általános és a középiskolák alternatív vitarendezési programjaiban
- "Én azt tapasztalom, hogy ott tudják alkalmazni az alternatív vitarendezést, ahol van egy tanári közösség" (Mayer József)
- Birkásné Pápay Judit: A perifériára sodródottak iskolája
- Pauwlik Zsuzsa - Margatics Ferenc - Figura Erika - Szatmári Ágnes: Iskolai erőszak: a beavatkozó szemlélő magatartásforma családi szocializációs háttértényezői
- Szklenárik Péter - Körmendi Attila: Maladaptív sémák állami gondoskodásban élő gyerekeknél
- Janowszky Sándor - Nagyné Janowszky Krisztina: Meditáció: egy újszerű és és ésszerű konfliktuskezelési eszköz
- Torgyik Judit: Hatékony iskola: együttműködő iskola
- Varga Aranka: "Padtárs vagy kórtárs"
A cikkekről fénymásolat kérhető a Városközponti Iskola dolgozói számára a tagiskolák könyvtárosaitól.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.